take your chance now

Okej, idag har vi onsdag. Framför oss, runt oss, bakom oss, över oss. Det är onsdag överallt ! Det är skrämmande, samtidigt som det är en otroligt härlig känsla att veta att... Idag är det onsdag. Lillördag.

Sitter här och lyssnar till Mando Diao.. Welcome home Luc Robitaille.. fantastisk låt.. så jävla bra.


Dödar lite tid fram tills dess att jag ska åka till teatern.. vilket är om ungefär precis en timme.. plus minus nån minut sådär.. börjar 18:30 iallafall.
Och hur dödar man tid bättre än att lyssna på musik och driva omkring på internet ? ^^

Musikbyte.. Iris - Lands of fire


Iris är ett band som borde promotas som fan i Sverige.. dom spelade faktiskt på Arvikafestivalen förra eller förrförra året.. synthpop/rock iallafall. Tre album.. Disconnect - väldigt mycket techno över det och mer åt dancehållet.. Awakening - mer organiskt och ett helt nytt sound.. Wrath - lite hårdare och tyngre sound än tidigare.. mer åt rockhållet skulle jag påstå. Men nån annan skulle säkert påstått nåt annat.


Idag filmade vi klart alla sängscenerna i vår film i skolan.. och när jag säger sängscener så är det absolut inget sexuellt inblandat.. lovar faktiskt.
Men filmen kommer bli fett tuff tror jag. Ifall Johanna & Jocke sätter ett snyggt & bra soundtrack så blir allt bra ! ^^


Spelade in lite nytt Left Unseen- material idag.. samples till versen och refrängen i nya låten.. låter så jävla bra.. när mixningen och sista toucharna är gjorda så kommer ett mästerverk ha skapats. Hela texten ska bli färdig också ja, men det går fort.

Glöm inte att rösta på oss @ http://www.demo.cdon.com
Left Unseen heter vi som sagt.
Besök oss gärna på
http://www.myspace/leftunseen också ^^
Och sen så vår officiella hemsida med.. http://www.leftunseen.se

För nån dag sen så fick jag min Darren Hayes dvd ! ^^
Too Close For Comfort, som man har väntat på i like.. 3 år >_<
Ska sitta ner med den på fredag och inte bli störd av någon och bara njuta som fan av Darren.
Längtar så otroligt mycket efter Big night in dvd'n och nya albumet.. & det bästa någonsin vore ju ifall Dark Light tour också kom på dvd! ^___^

Aja, nu ska jag gå upp och göra nåt annat.. typ spela Skies of Arcadia legends på min Game Cube.
Uppdaterar senare kanske.

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback