Wii, Fiie & Skymningsprinsessan

Härliga dagar domhär senaste måste jag erkänna.. inte mycket i skolan.. skönt i skolan kort sagt.. varit massa med Sofie <3 och så.. spenderat lite tid med min nya vän Wii ^^

Jag träffade den för ungefär en vecka sen efter att jag hade stått i en kö med en Jonas & Sofie i ca 15 timmar !
Tyvärr så fick jag ett trist Tony Hawk- spel med eftersom jag var efter de första 100 i kön.. jag var nummer 1007.. så jag var tvungen att köpa Wii + Tony Hawk för ca en 1000-lapp mer än de 100 första i kön..

Men iallafall.. var in i stan igår och sålde lite spel & fick ca 1000 kronor för dom.. såå.. jag köpte Red Steel till Wii igår.. & Zelda: Twilight Princess till Game Cube nyss ! ^^

Rent spelmässigt så har jag väl typ allt jag behöver för ett tag framåt.. en extra remote till Wii behövs iofs.. men annars så..

Yeahyeah..  annars så är det ju jul snart.. ganska snart faktiskt.. och jag har inte köpt en enda freaking julklapp.. >_< FUCK!
Det kommer bli otroligt stressigt.. och jag kommer få värsta ångesten för jag har inga pengar att köpa för typ.. max 500 ungefär.. AAAH KENT! .. anyway, vi får se hur det slutar..


Glöm inte oss på leftunseen.se också.. & vår myspace.com/leftunseen
All musik ni behöver i jul ^^

Återkommer senare kanske.. med lite spellogg angående Twilight Princess..

XO // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback