Markus, er nya idol

Nu är han krönt. Vår nya superduperidol!

Markus Fagervall. Norrlänningen från norrland som bor i Stockholm. Fantastiskt.
Nejmen okej, ärligt talat. Markus är jävligt bra. Erik är också jävligt bra.
Fantastiska insatser från båda två ikväll.. så jävla bra.

Men det var ju inte finalisterna som var det bästa med idolfinalen år 2006. Nej.
Det jag kommer minnas bäst är Sebastians nya låt "Words and Violence".
Jag trodde jag skulle börja grina mitt under låten, så otroligt jävla perfekt som den var!
Som tur är så kan man titta på den på Idols hemsida på TV4.. jag tror det blir en natt med mig och sebastian idag...

Var hemma hos Sofieälsklingensötasteivärlden<33 och kollade på Idol ikväll.. så sen när jag åkte hem så hände det något lite läskigt.

Mellan Brommaplan och Åkeshov satt jag och lyssnade på musik som bäst när en man faller raklång ner på golvet precis där jag sitter med en stor duns. Ryggen i golvet liksom. Och huvudet och resten av kroppen.. jävligt läskigt, för jag trodde han hade svimmat eller brutit något först. Men som tur var så var han bara lite lagom salongsberusad och jag och en annan kille hjälpte honom upp och satte honom på ett säte..

Elias goes vardagshjälte ikväll! ^^

Sen vid vårt 75åriga Ängby Torg mötte jag några tjejer som hälsade på mig. Även dom lite lagom salongsberusade som vår fallfärdige vän på tunnelbanan tidigare. En av dom gjorde high five med mig.
F-ing weirdos >_<


Dessutom har dom tänt granen i rondellen @ Ängby Torg ^__^ YES! Perfekt. Det gjorde dom iofs igår typ, men ändå. Den är riktigt fin.

Och appro på Ängby Torg.. shit.. jävla torg alltså.. aja.. nejmen, det är adventsmarknad där imorrn mellan 11 och 15.. mycket nöje, spex och hålligång utlovas såhär på förhand, och ni som kommer dit blir även lovade (av mig personligen) en fantastisk föreftermiddag i Ängby. Norra Ängby.
Kom dit och insup julstämningen som skapas helt utan snö =)

Anyway.. jag återkommer om det är nåt brådskande =).. annars, ha det så bra!

XO


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig ^^ Idolfinalisterna var jävligt bra, fast liite ur banan ändå... dom har varit bättre under säsongen :) Och när kommer snön?! :(

2006-12-03 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback