Year of the mannequin

Just nu sitter jag vid datorn i vardagsrummet och lyssnar på ett hamsterhjul som gnisslar. Dörren till altanen är öppen och det blåser in lite kylig men skön luft hit.
Min förkylning som jag har gnällt om ett tag är nu nästan helt borta och därför är jag lite glad. Det är så att säga 4 av 5 toasters. På ett ungefär.

Anyway, igår var det uppspel för dom små teaterbarnen på Tyresö som jag har hjälpt min vän Emilie med nu dom senaste veckorna. Dom har jobbat med fabler och visade igår upp sex stycken för en stor publik. Det var avslutning för alla kurser där, så det var både teater, musik och dans och massa fika. Stolta föräldrar i publiken. Föräldrar som sedan kom fram och tackade för att vi hade jobbat så bra med barnen. Kändes inte helt fel.

Solsken ute och jag funderar på att sätta mig i gäststugan i trädgården och försöka spela in lite musik.
Jag tror jag går och gör det nu faktiskt.
Jag återkommer här senare. Hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback