för 18 år sedan

Arbetsveckan är slut ! Min andra av fem.. tre kvar nu.. har gått jättefort hittills verkligen, som jag har sagt innan! skönt.. som fan.

Och nu är det den 22 juni.

För exakt 18 år sen fanns inte jag. Kan ni tänka er nåt så konstigt som att jag inte skulle finnas? Jag kan tänka mig att jag ruckar på mångas världsbild nu.. lite som att försöka förstå hur stor rymden är och hela den grejen.

Men iallafall.. om ca 8 timmar.. då.
Då fyller jag 18 på riktigt ! Föddes ~8:20 på morgonen. Tidig jävel jag var =)

Men jaa.. bara så ni vet. Jag fyller år hela dagen idag ! =) Bara att höra av er med vad ni nu vill passa på o säga till mig.. kör på, överraska mig som fan !

Nu ska jag sova, men jag skriver mer när jag har gått upp sen !

Natti =)

Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis!! I efterskott dåra men bättre sent än alrig =)

Postat av: Elina

GRATTIS I EFTERSKOTT BABY <3

2007-06-24 @ 02:28:16
URL: http://waeppling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback